Merhaba arkadaşlar,
Şuana kadar baktığımda adsense hesabı almanın çok zor olduğunu gördüm yada biz becermeiyoruz o yüzden zor demeyi tercih ettim.Geçenlerde adsenseye bir arkadaşım adıyla başvurduğumda ilk onayı aldıktan sonra hali hazırda olan siteme kodları ekledim ancak 2nci onayda kabul etmedi bunun için ne yapmak lazım bana lazım olan sadece 1 adet adsense hesabı elimde fazla site yok şuan adsense hesabı alırsam gelirli site alacam alamıyorum o yüzden
Lütfen bu konuda duyarlı olalım eğerki ben senin yerine alır sana teslim ederim ya da elimde kullanmadığım boşta pinsiz hesap var vereyim diyenler varsa çok memnun olurum öncelikle adsense hakkında bu tecrübelerinizi sizden bekliyorum..
Kolay gelsin.