Arkadaşlar www.siteadi.com/robots.txt yazdığımda birşey açılmıyor. yani sanıyorum sitemde robots.txt yok acaba bu benim için büyük bir sorunmu? nasıl bir yol izlemeliyim yardımcı olabilecek var mı? elim ayağım birbirine dolandı şuan :S