Konu
R10 Social Network kısmı
13-04-2013, 10:52:35
#3
gerilim
soruya hala bir cevap alamadım. bu görüntüyü yaptım. veritabanına bilgiyi göndermiyor kaydet butonuna bastığında.
ama ben kendim phpmyadminden facebook giriyorum. o zaman gösteriyor.
sorun nedir nasıl yaparız bu social network kısmını