Paranı henüz almadıysan işin zor açıkcası bu kişi benimde bir devr konumda uzun uzun pazarlık yapıp o gün geleceğim bu gün geleceğim diyip iletişimi kesmiş bir insandır. İnşallah sizede bu durumu yaşatmaz. Hayırlı olsun.
Teşekkür ederim, ödeme konusunda sıkıntı yok. Gerekli meblağyı gönderdi kendisi, az buçukta tanıyorum.