Selçuk Bey,

O kısmı hakkında çok detaylı bilgi sahibi değilim ne yazık ki. Ama verimerkezinin elektriği gidiyor, jeneratör devreye girmiyor, yedek jeneratörlerde de arıza mevcut. Bu sorun saatlerce sürüyor. Verimerkezi yöneticileri için rahatlatıcı tek haber, problemin sadece belirli kabinleri etkilemesiydi sanırım.

Ha tabi şu da var, kul yapısı sonuçta. Ne kadar mükemmel hale getirsenizde kimse 100% garanti veremiyor bu konuda. O yüzden insan kızamıyor.