Sorun gece 01.25 gibi düzeldi. Komik olan sadece Co-Lo olarak hizmet veren bir verimerkezi olan Equinix'in, ilgileneceği yegane şeyleri de layığıyla yerine getirememesi.
bu tür alanlar genelde kendi inşaa ettikleri alanlar olmuyor.
genelde ufak şirketleri satın alarak kendi markalarında birleştirdikleri için bu tür ortamların kalitesi equnix'in sorumlulugunda olsada bu tür sorunlara neden olabiliyor.