Siz şikayetci olduğunuzu bilmeden hiçbir işlem yapmazlar..Mahallede filan olsa o zaman tamam neyse derim sonucta kim aradığı farketmez fakat üst komşu alt komşu apartmandaki biri şikayet ettiğinde Polis geldiğinde şikayet var sizden diyince kim benden şikayetci olan diye sormaz mı adam ? Bizim yan komşuya aynı durum oldu biri şikayet etmiş polisler geldi adam kim beni şikayet etmiş yok öyle birşey dedi Polislerde gitti..