karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bir soruda benden. Türkiye'de öğrenci iken muaf durumda iken, yurtdışına çalışmaya gittiniz. Daha sonra havalimanından Türkiye'ye giriş yaptığınızda askerliğinizi kontrol ediyorlarmı.
Örneğin ben 2 sene sonra A ülkesine gittim o arada muaflığım kalktı ve askerliğe gitmem gerekiyor.Belli bir süre gelmedim kaçak duruma düştüm, giriş yaptığın anda alırlarmı askere ?
29 yasinizin sonuna kadar rahatlikla girer cikarsiniz ve herhangi bir sorunla karsilasmazsiniz. veyahut bulundugunuz ulkedeki bir Turk konsolosluguna gidip gerekli sure uzatma yapmaniz mumkun.