RumbleFish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Engin abi musait oldugun zaman bana bir PM ile cep telefonunu atarsan bir konu hakkında özel olarak görüşmek istiyorum seninle.

Sunucu ile alakalı olacak görüşmem bilgine sunar, Hayırlı satışlar dilerim.
telefon yerine skype kullanıyorum.

ekle yazışalım