Görüşümü belirtmek istiyorum,
Açıkçası müslüman olmamama rağmen buradaki "İnsani duygulardan" çok etkilendim. Daha önce de bu tarz bi' video izlemiştim, Auschwitz'in hâlâ toplama kampı olarak kullanıldığı 1940'lı yıllar... Sokakta oturan 3-5 tane Yahudi'nin yanına gelip Almanca konuşan bi' kişi vardı. Hemen hemen aynı olay örgüsü, o da çok etkileyiciydi.
Bunu da kesinlikle izlemenizi öneririm:
http://www.youtube.com/watch?v=E9z4ZQQmEIM