Benim hesap var hocam, deneyelim istersen O hite kazanç oldukça düşük olmuş. Türk firmaları iyice batmış desenize.. Mail atmayı denediniz mi adsenseye? Belki bilgi verirler niye kabul etmedikleri husunda.