syntax_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar erteleyemezsiniz, sınır 29 yaş.
Almanyadayim 38 yasina kadar uzattim sorun yok yani.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:47:44 -->-> Daha önceki mesaj 17:43:16 --

Ekpyrosis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Sevgilim Belçika'da ben ise Türkiye'de. Evlenince oraya gidip 4 ay kalıp oturum izni alacağım, daha sonrasında gelip Türkiye'de kalacağım. Her 5 senede bir Belçikaya gidip oturum iznimi yenileteceğim. Böylece askerlikten muaf olabiliyor muyum ?
Belçikada askerlik zorunlu değilmiş.

Not : Vereceğiniz bilgi yeni bir yuvanın kurulmasını sağlayacaktır.
Askerlikten kurtulmaniz icin Tamamen Türk vatandasligindan cikmaniz gerekiyor, Belcika vatandasi olmaniz icinde Belcikada belirli bir süre calismis olmasiniz.