WSBGDH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sayın @Nos;

Çok güzel bi' düşünceyi aktarmışsınız.

Lâkin benim yazılarımı takip eden birçok kişi bilir ki bu kategoride artık bilgi paylaşımı kati suretle yapmıyorum. Konulara da yorum yapmıyorum artık. Çünkü daha önceden yaptığım paylaşımlara veya yorumlarıma sataşanlar bol bol oldu. Paylaştıklarımıza da saygı gösteren üye sayısı da çok az.

Şuana kadar paylaştıklarım yeterli olur diye umuyorum.

Teşekkürler, konu kilitlenebilir.
Oldumu bu şimdi ?

Alıntı
bu kategoride artık bilgi paylaşımı kati suretle yapmıyorum.
Sizde paylaşım yapacaksanız ki ilerde yine bu tür sorunlar yaşadığınız zaman forumda açacağınız konuda insanlarda size yardımcı olsun değil mi ?