NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temada sadece yazı var olur tabi :d
Tek yazı da olsa uğraştırdı. Sorgudan tutta sunucu tabanlı browser cachelemeye, istek vsye kadar bir çok işlem yapmak gerekiyor. Resim şu noktada kullansamda muhtemelen pek bir değişiklik olmayacaktır. Resimleri png out ile alıp küçültmek yeterli oluyor.