SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her tbm'si düşen konu açsaydı... Her gün böyle konular görmekten bir tek ben mi sıkıldım?
sadece tbm olsa iyi

dalgalanma var sanırım
sayfa to düşüşte

konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov

bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor, adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor