Her tbm'si düşen konu açsaydı... Her gün böyle konular görmekten bir tek ben mi sıkıldım?
sadece tbm olsa iyi
dalgalanma var sanırım
sayfa to düşüşte
konuları daha çok her dalga herkesi vursaydı aboov
bide oyun sitesi olan adam tatil sitesi olan adamla kapışıyor, adamın tatil sitesi var alacak tabi 0,10 0,15 gelmiş 0,02 tbm var diyor