deLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adsense çalışanları mı açıp sitelere tek tek bakıyor bunu mu demek istediniz siz? Eyer öğle demek istediyseniz, adsense çalışanları gönderilen siteleri tek tek açıp bakmaz. Adsense hesaplarının onaylana bilmesi için belli kriterler için oluşturulmuş google botları var, bu botlar site yapısını inceler ve ona göre onaylar her şey otomatik gider. Siz sitenizi adsense için gönderdiğiniz zaman o siteyi inceleyen bir çift göz göremezsiniz yani. bu sitenin de onaylanmamasının sebebi, adsense program politikasına uygun olmaması.

Sizin dediğinizi basit düzeyde uygulayabilirler botlara belli başlı kelimeleri verip ona göre tarama yapıp ayrıca şekil bakımında .css 'ye de bakabilirler ama tüm siteler için dediğiniz geçerli değildir. Sizin dediğiniz gibi olsaydı başvurularadan sonra sabit sürede cevap gelirdi. Bazı arkadaşlara 2 gün bazılarına 10 dk cevap geliyor. 2 günde cevap gelenlere koskoca google 'nın botumu bitti yoksa bot naz yapıp ben bakmam bugün çok çalıştım mı dedi?

Yoksa botlardan onayı aldı o bir çift göz için sırayamı koydu. Bence hen onay olan siteyi bir çift göz bakıyor. ( incelemiyor olabilirler )