kadirbilici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boşta olmasına rağmen alamıyoruz nedeni nedir ?
En son paylastiklarim dusmediler daha hocam o yuzden kayit edemezsiniz saat 9-10 arasinda dusmeye başlıyorlar ama cogu backorder yapilmis durumda

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi