Hocam tam olarak anlamadım alan adını mı satıyosunuz , yada siteyi alırsak logoyu neden bize vermiyosunuz logo isme özel değil mi , vermiyosanız bu logo ne işe yarayacak..Ben mi yalnış anloyorum yada..

Saygılarla