Eğer yanlış anlamadıysam sitemize eklediğimiz konuları OTOMATİK olarak kendisi gönderiyor doğrumudur acaba çünkü pek duramıyorum sitemin başında. Sistem otomatik olarak imleme yapıyorsa hesap bilgilerinizi yollarsanız almak istiyorum