Konu
16. başvuru, sizce sorun ne???
08-04-2013, 10:17:10
#19
owl1989
Üyeliği durduruldu
XFQ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alla alla ozaman kabul etmeleri lazım. Bu işte bir gariplik var ama ne.
Bende onu diyorum bu işte bi gariplik var ama hadi hayrolsun bakalım. 2. onaya girdik işte 3-4 gündür 2. onayı bekliyorum sabırsızlıkla. bakalım ne olacak.