owl1989 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"özel tasarım ve kodlama" dediğiniz ne hocam ? Tema ve altyapı tamamen tarafımızdan yazıldı.
Alla alla ozaman kabul etmeleri lazım. Bu işte bir gariplik var ama ne.