denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam o zaman sözelden gir.Ben de çok iyi değilim ama şunu söyleyebilirim ki ygs de 1 tane yaptıysan lys den çok şey bekleme.
Seneye bidaha girmeyi düşünüyorsan ya da cidden çalışacağım diyorsan karekök sıfır serisi alabilirsin.Seviyesi sınavın çokta altında değil.Ben kullanıyorum.
Umarım beni yanlış anlamazsın.
Seneye girmem artik hocam bu sene son neresi gelirse gidecem