Ygs de matematikten sadece 1 soru yaptım oda sonucu galiba 36 olan toplama sorusuydu oda doğru çıktı lys bilgim sıfır kaç senedir giriyorum mat ve geo yapmadan çıkıyorum. Bana lys matematik için konu anlatımlı kitap önerebilir misiniz ?
Hocam o zaman sözelden gir.Ben de çok iyi değilim ama şunu söyleyebilirim ki ygs de 1 tane yaptıysan lys den çok şey bekleme.
Seneye bidaha girmeyi düşünüyorsan ya da cidden çalışacağım diyorsan karekök sıfır serisi alabilirsin.Seviyesi sınavın çokta altında değil.Ben kullanıyorum.
Umarım beni yanlış anlamazsın.