Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir tasarım yaptım. Firefox ve Chrome'da şahane fakat IE'de bitik bi halde. Yani bu IE hala neden var? ve bu IE'yi neden kullanıyo hala insanlar?

IE sorununu nasıl çözüyorsunuz? Yardımcı olacak var mı?
Webmasterlar arasında bi anket yapılsa %99'u IE yokolsun diyecektir.
Ben web site yazarken IE için ayrı bir css, diğerleri için ayrı bir css kullanıyorum.
<!--[if IE]>
<link rel="stylesheet" href="ie.css" mce_href="ie.css" />
<![endif]-->
Bu tür bi kod ile IE'de sorun çıkaran css kodlarını sadece ie'de değişecek şekilde düzenleyebilirsin.