issizlik güzel domain.
İşin içinde olmadığınız için bu yorumu yapıyorsunuz sanırım.
İşi beğenmemek değil bizim durumumuz. Verdikleri para ile geçinememek durumumuz.
Sağolun hocam yorumunuz için. Arkadaş orda espiriyle karışık söyledi hocam. Yanlış anlamayın hocam. Dediğiniz durum doğru, bu birazda Türkiye'nin ya da bazı dünya ülkelerinin düzeninden kaynaklanıyor.