kardeş böyle kaliteli site yapmaya utanmıyor musun? yapınca google amca ve yetkilileri tabiki de onaylamaz. Dandik reklam yerleşimi bile ne olduğu belirsiz css desen 5 para etmez bir site yapsaydın o zaman kabul edilirdin halen öğrenemedin mi? bu arada solda yandex logosu var o ooo en büyük rakip
Bu konuda sana hak veriyorum hocam.
Ben de adsense başvurusu için zamanında çok uğrasmıştım. Farklı farklı sitelerden denemiştim ama hepsinde olumsuz sonuç almıştım. Öyle ki.. 2500 index li özgün içerikli bir site için bile yetersiz içerik demişti. Ve boştaki bir domainime wp kurdum ve wp nin kendi temalarından birisine de bir cami ile alakalı 7-8 sayfalık bilgiler girdim. 5 gün sonra adsenseci amcalar aramıza hoş geldin dedi