Merhaba arkadaşlar,
site bu
Google Adsense'e 16. başvuruyu az önce yaptım. Kabul etmemesi için hiç bir sebep yokken, ısrarla kabul etmemekte direniyorlar.
Hemen hemen her türlü hatayı aldık.
- Google politikalarına uygun değil
- Yetersiz içerik
- Kopya içerik
vs. vs.
Ama bu gerekçelerden hiçbiri doğru değil.
15. başvuruda, onaylandı. sonra 2. onay sürecine girdi. 2. onay sürecinde yine aynı şey. "Google politikalarına uygun değil"
Rica ediyorum bi bakın neresi uygun değil ? neresi kopya içerik? yetersiz içerik mi? sorun ne??
kardeş böyle kaliteli site yapmaya utanmıyor musun? yapınca google amca ve yetkilileri tabiki de onaylamaz. Dandik reklam yerleşimi bile ne olduğu belirsiz css desen 5 para etmez bir site yapsaydın o zaman kabul edilirdin halen öğrenemedin mi? bu arada solda yandex logosu var o ooo en büyük rakip