Bir şey sormak istiyorum;
Uygulamayı siz yükleyeceksiniz fakat;
Developer siz görüneceksiniz.
Developer hesabınız daha prestij kazanacak.
Peki 15 TL karşılığında bu developer uygulamaları alanında bizim bilgilerimiz olsa ve o programı bizim yüklediğimiz gösterilse daha uygun olmazmı ki?
Böyle bir şeyi yapabiliyorsak eğer'ki ben yaptırmak istiyorum ve ek olarak ise mobil tema'da mevcut.
Hatta şuanda onunla ilgileniyorum. Sabaha karşı bitmiş olur, uygun olursa'da konuşuruz ve uygulama işini sizinle halledebiliriz.
hocam developer olarak siz görünmek isterseniz 25$ karşılığında google'dan developer hesbı almanız gerekiyor.(Bu ücreti ben almıyorum.)
Ben developer hesabı almak istemeyen ama uygulamasının markette yer almasını isteyen arkadaşlar için bir ayrıcalık sunmak istedim.