Evde bunu yapabilicek kadar kolaylıklar varsa neden o halde datacenter kuruldu ki? niye herkes datacenter üzerinde sunucularını barındırıyor veya kiralıyor?

Düşünsene şöyle bir, bir sunucu toplamak 1000, 1500 TL yani aylık 200 300 400 TL barındırma ücreti veriyorsun lafın gelişi, o zaman herkes birer sunucu toplasın birer tane jeneratör alsın kursun serveri hizmeti kendi kendine versin herşey on numara olur.

Eh o zaman da ne olacak? hosting kapandı, suspend yedi, hatlar'da sıkıntı var derdi olmayacak ama unutmadan söyleyeyim TEDAŞ bu sefer elektrik borcundan dolayı saati söker götürür be.