Dedefon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Starbucks da para pesin odenir Beyaz cikolatali mocha icebilirsin. Kasaya gidip siparisi verip parani oduyorsun ismini aliyorlar siparis hazir olunca isminle cagirip aliyorsun tall boy mocha icilebilir
Yahu hocam bunu nasıl söyleyeceğim Hani ingilizcem iyidir güzeldir ama ben orada kızın yanında rezil olurum heyecandan