Son Zamanlarda Altının Düşmesinin Tek Nedeni İRAN Ekonomisinin Zayıflatılması Gerçeğini ve Bunun Bir Savaş Stratejisi Olduğunu Unutmamanızı Hatırlatırım.
ve siz ne yazarsanız yazın çizin. Altın Her Zaman En iyi Yatırım Aracıdır.
Altının son 600 yılda, 5-20 yıllık dönemler süresince ve sadece 5-6 kez reel (fiyatlar genel seviyesinden arındırılmış) kazanç elde etmesi altını en iyi yatırım aracı yapmaz.
Altın -bana göre- yatırım aracı bile değildir.
İnsanların hayatını etkileyen bir parametre ile ilgili olarak genel sözlerin "altın iyidir, altın iyidir..." şeklinde nakarat gibi tekrar edilmesine gerçekten üzülüyorum.
Verdiğim grafik üzerinden düşüncelerini izah eden arkadaşlar olursa memnuniyetle fikir alışverişinde bulunabiliriz...
Saygılar