ben imzamdaki sitemle başvurdum hocam. 1. seferde politikalara uygun değil dediler. hiç bir değişiklik yapmadan 2.kez başvurdum bugün yeni içerik ekledim sabah öğleden sonra mail geldi Tebrikler Adsense başvurunuz kabul edildi diye. Çocuklar gibi sevindim inşallah siz de kabul edilirsiniz.