Paylaşım için teşekkür ederiz.Bankaların altın işine girdiği zaman(o kadar reklam yapmalarından) anlamıştım düşeceğini yüksek ücretten aldılar düşük ücretten iade edecekler banka bu
Grafikleri daha önce de inceleme fırsatım olmuştu altınımız yok ama yine de meraklıyız

Yorumlarınıza katılıyorum büyük bir savaş çıkmadıkça altın düşmeye devam eder...(suriye imiş iranla savşamış vs altın fiyatını çok ta etkileyeceğini sanmıyorum)
konuya tam vakıf olduğunuzu görüyorum. Bankalar aldığında dediğiniz gibi ben de iyiden iyiye bunun bir takım çevrelerce vatandaşın üstünde altın yükünü bırakıp, piyasanın sallaya sallaya şelale düşüşüne itildiği dönemlerde bankalara arada açık pozisyon imkanı vereceğini ve yeni bir kâr elde etme metodu olarak kullanılacağını düşünmüştüm.
banka yüksekten vatandaşın elindeki altını alıpta neden altını düşük ücretten geri satsın ki?
bankaların yaptığı alımların nedeni yastık altı altınları dolaşıma sokmaktan baş bir amacı yok.
yukarıda konuyu açıklamaya çalıştım.
saygılar..