Bende konuyu görünce fikrinizi almak istedim, evde satılmayı bekleyen 2.el bir server sistemi var, odada duracağına satılana kadar faydalı bir işte kullanmak istiyorum özellikle eğitim amaçlı faydalanmak istiyorum
Windows server sistemleriyle ilgili bilgim mevcut fakat Linux serverlar hakkında pek bilgim yok evdeki bu cihaza linux sserver kurup kendimi geliştirmek niyetindeyim

sizce uğraşa değer mi yoksa 1-2 aylık server kiralayıp kur-boz yaparak öğrenmek mi daha mantıklı ?
Bartuc hocam makalenin linkini paylaşabilirmisiniz? incelemek hatta uygulamak istiyorum
Paneli yönetimi elinizde olan yada kvm den her tür .iso os kurulan 2 gb ram li aylık 53 tl lik sunucu bile bence size yeter linux her sürüm işletim sistemini 6 ayda yutarsınız. Boşa evden yapmayın sahibinden.com da açın bir konu satın gitsin server'ı.