evde sunucu olur eğitim amaçlı kendini geliştirme amaçlı kullanabilirsin. eski bir linux sürümü ve pentium 3 bilgisayar işini rahatlıkla görebilir. 2-3 sene önce mikrotik firewall cihazlarda içinde amd k-6 350 mhz işlemci vardı 10-15 yıl önceki işlemci kullanılıyordu. ticari amaçlı evden yapamazsın baştan söyleyim 5000 tl verip verimerkezlerine verilen belgeyi alman lazım