Merhaba arkadaşlar,

site bu

Google Adsense'e 16. başvuruyu az önce yaptım. Kabul etmemesi için hiç bir sebep yokken, ısrarla kabul etmemekte direniyorlar.

Hemen hemen her türlü hatayı aldık.

- Google politikalarına uygun değil
- Yetersiz içerik
- Kopya içerik
vs. vs.

Ama bu gerekçelerden hiçbiri doğru değil.

15. başvuruda, onaylandı. sonra 2. onay sürecine girdi. 2. onay sürecinde yine aynı şey. "Google politikalarına uygun değil"

Rica ediyorum bi bakın neresi uygun değil ? neresi kopya içerik? yetersiz içerik mi? sorun ne??