arkadaşlar çok uzun süredir kullandığım script de bir anormallik var.
Popup penceresi gibi bir yer var hostu değiştirdikten sonra tıklanınca o popup penceresi açılmıyor.
php.ini ile bu sorunu halletmiştik içersine birşeyler yazmıştık olmuştu çok önceleri.Ama şu an düzelmiyor.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa pm bekliyorum.