Teşekürler yazı için.

Ama merak ettiğim birşey var, reCAPTCHA yı kodlayanlar acaba yazılımın oluşturduğu resimleri kendi okuyabiliyormu.Ben çok zorlanıyorum mesela, günde en az 3-4 kez kulaklarını çınlatıyorum