Ozsoy05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema hoşuma gitti.Aramızada hoşgeldiniz uamrım devamı gelir bu arada tema ücretliymişde ismini alabilrimiyim.
teşekkür ederim hoş bulduk

temanın ismini konuya yazdım ama görmedin heralde

Karma ismi warezide vardı bu işlerde wrz kullanmayı sevmiyorum