Konu
İlk ücretli yaptığım site
03-04-2013, 20:02:46
#3
planzero
Ozsoy05 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tema hoşuma gitti.Aramızada hoşgeldiniz uamrım devamı gelir
bu arada tema ücretliymişde ismini alabilrimiyim.
teşekkür ederim hoş bulduk
temanın ismini konuya yazdım ama görmedin heralde
Karma ismi warezide vardı bu işlerde wrz kullanmayı sevmiyorum