Ya bırakın kım ne yaparsa yapsın. Adsense bizim hesaplarımızı banladığında kazancımızdan kesinti yapdığında sakin bu sekilde toplu teki veriyormuyuz da şimdi yok o hşle yapdı yok bu bilmem ne yapdı. Google malı deniş yemeyen keriz..!
Hep google mi sömürecek biraz da yayıncılar sömürsün