aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum son 2 gündür reklam yayınlanmasında düşüş vardı otomatik denemek istedim ama bir gördüm ki 2 tıklamaya 62 tl gibi bir para ödemişim vay dedim
Geçmiş olsun.

wiplast adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
reklamverenler birbirinin reklamını tıkladıkça google milleti daha çok kertecek Bu işin tek karlısı google, ne yayıncı nede reklam veren kazanamıyor.

Bu her sektörde olmuyor