Konu
Ne desem anlayamadım..
03-04-2013, 11:51:50
#5
Point
aybike adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinlikle katılıyorum son 2 gündür reklam yayınlanmasında düşüş vardı otomatik denemek istedim ama bir gördüm ki 2 tıklamaya 62 tl gibi bir para ödemişim vay dedim
Geçmiş olsun.
wiplast adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
reklamverenler birbirinin reklamını tıkladıkça google milleti daha çok kertecek
Bu işin tek karlısı google, ne yayıncı nede reklam veren kazanamıyor.
Bu her sektörde olmuyor