Bugün bir adet lisans aldım özelliklede sosyal ağ kısmı için... Ancak gece yaptığım denemelerde gönderim yapamadım bu kısma konuyla ilgienebilirmisiniz.
pm ile bilgi gerekirse atabilirsiniz sisteminize sonu balli olan gmail hesabıyla kayıt oldum
Not:İmleme linkleri hariç bu tarz sorunlar içinde sisteminize bir ticket bölümü açmanızı öneririm.