nasıl bu kadar rahat olmaz diyorsun anlamadım .
geçen sene youtube tan tarkan ve bülent ersoyun. düeti olan şarkıyı siteme ekledim. daha sonrasında webmaster paneline dmca uyarısı düşmüş görmedim.
ve sonrasında sitemin indexinin büyük bir kısmı silindi adsense ten banlandım. ve linki googledan sildirdikten sonra sorun düzeldi fakat 6 ayım boşa gitti telif hakkı olusturacak şeyleri ekleme sitene
5 yıldır 3 tane sitemde (yani bir anlama 15 yıl) yıldır kullanıyorum ne adsenseden banlandım nede uyarı aldım...Buna ne demeli ?