Metins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok Hacı Ben Sanmıyorum Ki Gönüllüler Kazansın Bireysele Dönerse Kazanır Belki Ama Ünlülerin Önü Açık Gönüllüler Daha Takım Olmayı Başaramadı,Başaramazda Gibime Geliyor,Ayrıca Ünlüler Birşeyler Yapıyorda Hakediyor Balığı Vs. Gönüllüler Akşama Kadar Yatıyor Bir Gayret Yok ,Yok Arkadaşım Gönüllülerden Hiç Birşey Olmaz
Ünlülerin paraları, gönüllülere oranla daha fazla. Ödüle pek ihtiyaçları olmayacak bu yüzden gönüllülerden birinin kazanması daha mantıklı. Hilmicem kazansın isterim.