benim imzamda 3 link var böyle bir şey yok gerekirse tek link koyarım ama böyle koymazdım. suçlama değil şaşkınlık bendeki,

muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bunun bizi değil r10 yönetimini suclamanız gerekmektedir profillerde belirli harften yüksek yazamazsınız ben vede benim gibi bir cok kişi maaslef link kısaltmasını kullanmak zorundadır

profilinizi giriş yapınız Imzanı Değiştir yapınız iki satıs üstü yazamazsınız
sizde ki nasıl bir düşüncedir ki bu sekil de bir suclama yapıcı bir yazı yazıyorsunuz keşke biraz araştırsaydınız

saygılar sunarım