hocam %40 değil %95 de olsa açıkcası benim ilgimi çekmiyor CPU kullanımı işi süistimal edilebiliyor, bana lazım olan tamam granti veriyouz aylık örneğin 50 Tl diycek bende tamam diyip taşıycam, cpu işleri sıktı artık itimat etmiyorum

muzafferbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dilerseniz size özel bir paket olusturabiliriz su anda bir cok %40 cpu harcayan müşteri siteleri barındırmaktayız ilgilenirseniz size referans verebilirim daha sonra fiyat konusabiliriz

görüşmek isterseniz 0530 230 19 09 dan bize çağrı yapabilirsiniz