kesinlikle kotu bir firma sitem fazla cpu ve trafik kullandığı için engellenmiştir diyorlar .Varmı boyle bir şey ya .. sozde sınırsız trafık ve dısk alanı ama malesef site hit gorunce direk engelleme kullanıyorlar ve vdsl paketine gecin diye kullanıcıyı dayatma yapıyorlar