Arkadaşlar makale yazarlarından oluşan bir ekibim var. Bu ekiple sürekli irtibatta olmam gerekiyor. Nereye gitsem hemen yanı başımda ve bütün hesap girdilerini taşıdığım bir dizüstü lazım... Ancak laptop ağır olduğu için yanımda taşımak yormaya başladı. Bir netbook almayı düşünüyorum.
Performansının çok üst olması gerekmiyor. Ofis programlarını çalıştırsın, nete rahat girebiliyim, bir de r10'da pm'leşebiliyim yeterlidir... Bunun için tablet bilgisayarlar uygun olur mu diye baktım ancak yazı yazması problem biraz... Çok lüks görünüyor kalemle yazmak ama göründüğü kadar işlevsel gelmedi bana...
Netbook fazla üretilmemeye başlamış son zamanlarda. Bir de atom işlemci gibi şeyler duyuyorum. Atom işlemcinin performansı daha mı iyidir? Bana sanki böyle daha çok eğlence amaçlı kullanım için planlanmış gibi geldi...
Varsa tavsiyeleriniz bekliyorum. 2.el de olur sıfırda... Benim işime yarasın yeterli başka bir şey istemiyorum... 50 gb hafızası yeterli olacaktır.