TarikYildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demo site ve fiyat alayım böyle bir planım vardı zaten. Payu veya ipara ile tahsilat yapılabilyor mu get modülünde
Sistemde şu an EST (akbank, halkbank, yapıkredi, fortis ....) ya ait posların 3d ile çekimi yapılacak şekilde ayarı mevcut diğer ödeme modülleri de entegre edilir + ücret ile diğer ödeme metotlarını da eklerim.