Blogumun fazla bir trafiği yok bu etki eder mi ? Hani reklam eklemek için genelde belli bir ziyaretçi trafiğini olması için bekleriz ya ondan soruyorum.

XOOM 2 ME cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi